ACTIVATING YOUR BRAND

In een samenleving waar het moeilijk is om de aandacht te krijgen van je doelgroep is een persoonlijk contactmoment tussen merk en doelgroep ontzettend waardevol. De Promoters organiseren jaarlijks miljoenen contactmomenten en zorgen voor een maximaal resultaat uit dit contactmoment.

Als ‘one stop shop’ organiseren wij alle facetten voor een succesvolle activatie in-house terwijl wij ook graag samenwerken met bureaus om een campagne of concept door te vertalen naar een succesvolle productie.

De Promoters staan voor kwalitatieve producties waarin boodschap, doelgroep en beleving samenkomen. Hiervoor hebben we ons eigen model ‘The wheel of activation’ ontwikkeld om een maximaal resultaat te kunnen realiseren.

Het kanaal waarin De Promoters zich het meeste thuisvoelen is ‘ Out of Home’ omdat hier vaak meer tijd is voor een contactmoment en ruimte voor het toevoegen van beleving. Twee belangrijke pilaren voor een geslaagde merk-activatie.

Benieuwd hoe onze producties er uit zien, bekijk enkele voorbeelden hieronder of ga naar onze video pagina.

Hoe activeren wij Bavaria op sportverenigingen?

Hoe activeren wij Berentzen?

Hoe activeren wij De Hartstichting?

Hoe activeren wij Aperol?

Hoe activeren wij gemeente beleid?

Hoe activeren wij Chocomel?