logo

  • BEL ONS: 040-78 200 11
  • Contact
  • Home
  • About
  • Portfolio
  • De Promoters in video
  • Vacatures
Menu
  • Home
  • About
  • Portfolio
  • De Promoters in video
  • Vacatures
  • BEL ONS: 040-78 200 11
  • Contact
  • Login

22sep 2018

Gemeente Tilburg

Zoals in meerdere stedelijke centra werd in de binnenstad van de Gemeente Tilburg overlast ervaren door het wild parkeren van fietsen en scooters. Om deze overlast tegen te gaan zijn in de binnenstad parkeervakken voor fietsen ontwikkeld waarbinnen de fietsen en scooters gestald dienen te worden. Wanneer een fiets of scooters buiten dit vak geparkeerd dan worden deze door de gemeente verwijderd.

Tijdens de introductiefase van deze nieuwe maatregel hebben we in opdracht van de gemeente Tilburg ‘fiets stewards’ ingezet om de bevolking te attenderen op deze nieuwe maatregel.
De stewards patrouilleerde in de binnenstad, spraken eigenaren van verkeer geparkeerde fietsen en …Read More

7sep 2018

Chocomel Event activatie

De brand-awareness van Chocomel is in Nederland gigantisch hoog. Toch zie je een afname in verkoop en aandacht onder de groep 18 tot 30-jarige. De vraag aan De Promoters om juist deze doelgroep te bereiken op een sterk moment.

Om weer top of mind te komen bij deze doelgroep hebben we een rondgang gemaakt bij de grotere en populairdere events om Chocomel te showcasen en te plaatsen in een meer volwassen context en omgeving. Natuurlijk was de actie ook gericht op het opnieuw ontdekken van de heerlijke smaak van Chocomel. Want zeg nou eerlijk, Chocomel is en blijft hartstikke lekker!

Resultaat, tienduizenden …Read More

23aug 2018

Events / activation / production & concept :Aperol Terrazzo

Na de terrassen in Nederland te hebben veroverd is de volgende stap voor Aperolom festivalland oranje te kleuren. Aan De Promotersde vraag om een opvallende area te ontwikkelen rondom de reeds bestaande Aperoltruck voor op festivals.

Resultaat, de Aperolgarden.. Een heerlijke hang-out die de aandacht trekt vanwege de beweging die de festivalgangers maken door zelf te schommelen. Door te kiezen voor grote losse elementen kunnen we een ruimte inkapselen en zo een echte eigen area creëren en tegelijk is de area flexibel met de wisselende omstandigheden op diverse festivals.

Naast het ontwikkelen van de AperolGarden verzorgt De Promotersook de gehele productie en …Read More

5sep 2018

Crew/events: Jack Daniel’s dedicated crew

Een geslaagde activatie kent vele facetten waarbij de personele factor zeer belangrijk is voor het succes. Als merk ben je niet alleen op zoek naar ervaren en professionele teams, de uitstraling van deze medewerkers moet ook passen bij je merk. Naast uitstraling is juist ook betrokkenheid en een up-to-date kennisniveau van het merk/product van grote waarde.

Voor verschillende acties en events van Jack Daniel’s verzorgt De Promoters de inzet van een dedicated crew. Deze crew wordt samen met Jack Daniel’s geselecteerd en getraind waardoor er echt kan worden gesproken van brand-ambassadors.

 

 

23aug 2018

Events / activation / production : Mona Intense introductie

Veel mensen kijken stiekem bij elke maaltijd het meeste uit naar het toetje! Voor de introductie van de Intense serie van Mona  wilde Mona wel eens wat verder kijken dan de traditionele instore campagne. Op welke plek tref je nu meer consumenten met trek in mooie gerechten, ruimte voor beleving en mensen die ook nog eens de tijd hebben om zich in een product te verdiepen, juist op Foodfestivals. Aan De Promotersde vraag om de productie van de Mona Intense Foodtruck op zich te nemen en tienduizenden mensen te bereiken op foodtruckfestivals door heel Nederland.

Resultaat: Een bereik van meer dan …Read More

24aug 2018

Events / activation / production : Bavaria’s Cafe de Kroeg

Bier is vaak één van de smaakmakers van een festival, hoewel bij een blinde smaaktest bijna niemand de verschillende merken kan onderscheiden. Bierdrinkers hebben vaak een favoriet merk, maar uit onderzoek blijkt dat veel mensen op events en in de horeca zich niet bewust zijn welk biermerk ze hebben gedronken. Hier ligt een behoorlijke uitdaging voor elk (bier)merk om zich effectief te onderscheiden. Bavaria vroeg aan De Promoters hoe hun reclame campagne ‘Café de Kroeg’ en onderliggende merkwaardes kon worden door vertaald naar een festival activatie.

Resultaat,een festival-size Café de Kroeg, inclusief gevel. In Café de Kroeg aandacht voor elkaar, gezelligheid …Read More

24aug 2018

Events / activation / production & concept : Hartstichting Beatbox

Zijn festivals een goede plek om een serieus onderwerp te bespreken? Zeker! Je moet alleen deze boodschap wel brengen naar de belevingswereld van een festivalbezoeker. Samen met de Hartstichting hebben wij de Beatboxontwikkeld, een Escaperoom met een serieuze ondertoon.  Thema, het belang van een netwerk aan burgerhulpverleners die binnen 6 minuten ter plekke kunnen zijn bij een hartstilstand met een EAD. Hiermee kunnen jaarlijks 2500 levens worden gered.

Resultaat: een spannende Escaperoom die op meerdere festivals wordt geplaats, vele donaties op locaties en meer dan 3500 geïnteresseerde in deelname aan het burgerhulpverleners netwerk.

24aug 2018

Events / activation / production : Berenten Wunderbar

Het antwoord is eigenlijk heel simpel, door overal waar je bent een feestje te bouwen. Dat is precies wat we doen met de BerentzenWunderbaropverschillendeeventsenfestivals.Het feestje dat we bouwen is gebaseerd op de thematiek welke Berentzenin Nederland gebruikt, ‘Duits met een dikke knipoog’.  Met een mobiele Wunderbar(Shirmbar) gevuldmetHeidi’s en Heino’s organiseren we het leukste apres-ski feestje op grote publiekevents. Dit al meer dan 5 jaar lang en telkens weer met een groot succes.

Resultaat: Dikke rijen voor de BerentzenWunderbar, eventorganisaties die vragen om een bezoek van Berentzenmet de Wunderbar, honderdduizenden contactmomenten en duizenden liters verkochte BerentzenApfelkorn. Niet voor niet dat deze activatie …Read More

7sep 2018

Guerilla / production & concept : Wolverine 2

Als toevoeging op de mediacampagne rondom de release van Wolverine 2 wilde Twentieth Century Fox toch ook graag wat meer buzz rondom deze release. De vraag aan De Promoters om een nachtelijke stunt uit de halen in de grotere Nederlandse en Belgische steden.

Uitkomst, Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Antwerpen en Brussel waren een nacht lang ‘slachtoffer’ met het projecteren van de Wolverine klauw op diverse ‘landmarks’ en de #wolverineunleashed. Na deze nacht werden de steden wakker met een pallet aan ’tijdelijke’ Wolverine klauwen van krijt. Resultaat, trending topic voor een nacht en diverse publicaties op verschillende nationale platforms en media.

‘Mission accomplished’

23aug 2018

Events / activation / production & concept : Bavaria’s Super Sunday

Bavaria is sterk vertegenwoordigd onder de Nederlandse Hockeyclubs.  Aan DePromoterswerd de vraag gesteld ‘Hoe kunnen we Bavaria presenteren als het merk voor Hockey’ersen hoe kunnen we tegelijktijdig clubs ondersteunen met de verkoop van Bavaria’.

Het antwoord, Super Sunday. Een serie van tools ontwikkeld om de ‘Super Sunday’ (thuiswedstrijd H1 en D1) verder te laden en de verkoop te stimuleren. Een mobiele Skybox, de beerbuddy (mobiel tappunt), Teampitchers, Kratjestribune, een prijzenraden nog veel meer.

Naast de ontwikkeling van al deze materialen verzorgt De Promotersook de gehele backoffice van de binnenkomende aanvragen en de productie van de Super Sunday’s zelf.

Resultaat: een succesvolle activatie die …Read More

Recente berichten

  • Untitled_4
  • Untitled_3
  • Untitled_2
  • Untitled_1
  • Untitled

Recente reacties

  • Mr WordPress op Hello world!

Archieven

  • mei 2016
  • maart 2016

Categorieën

  • Uncategorized

Meta

  • Inloggen
  • Berichten feed
  • Reacties feed
  • WordPress.org